بهترین تجهیزات و پارتیشن اداری
پارتیشن اداری با تقسیم بندی فضای داخلی شرکت یا محیط کار، باعث استفاده بهینه از فضا، و در کنار آن سازمان دهی محیط می شود. موارد زیادی در کاربردی بودن فضای کار تاثیر گذار است که پارتیشن و در کنار آن، تجهیزات اداری که در محیط کار استفاده می شود، مهم ترین آن ها هستند.
انواع پارتیشن اداری
فضا سازی مناسب در محیط کار و استفاده از تجهیزات اداری مناسب و مدرن در آن، تاثیر بسزایی در روحیه پرسنل و بازدهی آن ها می گذارد. پارتیشن اداری یک جداکننده یا تقسیم کننده محیط داخلی ساختمان است که اکنون در شرکت های بزرگ و مدرن بسیار استفاده می شود.
پارتیشن اداری علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط کار شما می بخشد، کوچک ترین فضاهای محیط را کارآمد و قابل استفاده می کند. با توجه به تنوعی که در ساخت پارتیشن ها وجود دارد؛ می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد.
دسته بندی کلی : ثابت و متحرک
پارتیشن متحرک که خواهان زیادی دارد؛ با پیچ به زمین متصل می شود و امکان جا به جایی نیز دارد. نوع متحرک در حالت های مختلف کشویی، ساده، کرکره ای و غیره به تغییر دکوراسیون و فضاسازی کمک می کند. نوع ثابت، پس از نصب امکان جا به جایی ندارد و دائمی است.
متحرک: پانلی و آکاردئونی
پارتیشن اداری پانلی به منظور حفظ حریم خصوصی پرسنل استفاده می شود. ارتباط دو فضای جدا شده همچنان با هم برقرار خواهد بود؛ اما هر کارمند در فضای مخصوص خود فعالیت می کند. پارتیشن اداری آکاردئونی دو فضا را کاملا از یک دیگر جدا می کند و ارتباط دو فضا قطع می شود.
از نظر متریال ساخت:
شیشه و آلومینیوم
ام دی اف
چرم
فریم دار و بدون فریم
پارتیشن بدون فریم فضای کمتری اشغال می کند. نوع شیشه به کار رفته در آن تک جداره است. پارتیشن فریم دارد مقاومت بیشتری دارد و در دو نوع تک جداره و دوجداره ساخته می شود.
تعداد جداره ها:
تک جداره ام دی اف
تک جداره آلومینیومی
دوجداره تمام شیشه
دوجداره آلومینیوم و ام دی اف
دوجداره تمام ام دی اف
دوجداره تمام آلومینیومی
پارتیشن اداری شیشه ای
این مدل از پارتیشن ها بسیار محبوب هستند و در شرکت های مدرن استفاده می شوند. پارتیشن شیشه ای جلوه خاصی به فضا می دهد و نور گیری فوق العاده ای دارد. تنها عیب این مدل، عدم حفظ حریم خصوصی پرسنل است. پارتیشن اداری شیشه ای در انواع تک جداره و دوجداره و همچنین با فریم و بدون فریم به بازار عرضه شده اند.
پارتیشن اداری آلومینیومی
از ویژگی پارتیشن اداری آلومینیومی می توان به مقاومت بالا عایق بودن آن ها اشاره کرد. در ساخت این پارتیشن، از شیشه و آلومینیوم به صورت ترکیبی استفاده می شود.
قیمت پارتیشن اداری و نصب آن
قیمت پارتیشن اداری به مدل انتخابی و متراژی که قرار است برای آن پارتیشن نصب کنید بستگی دارد. با توجه به توضیحات بالا، می توانید پارتیشن مدنظر خود را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در رابطه با قیمت پارتیشن اداری را در اختیارتان بگذارند.
نصب پارتیشن اداری نیز به متراژ مدنظر بستگی دارد. هرچه ابعاد بزرگ تر باشد مسلما زمان بیشتری نیاز دارد. حداقل زمان مورد نیاز برای نصب یک روز الی 14 روز می باشد.
تجهیزات اداری (لوازم مورد نیاز دفتر کار)
بعد از نصب پارتیشن در محیط کاری و ایجاد فضای مناسب برای پرسنل، حالا نوبت به تهیه تجهیزات اداری می رسد. هر مجموعه ای با توجه به حوزه کاری خود و فعالیت های کارمندهایش، به تجهیزات اداری مشخصی نیاز دارد. تجهیزات اداری موارد زیادی را در بر می گیرد که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.
تجهیزات اداری در دو طبقه دسته بندی می شوند. تجهیزات اداری مصرف شدنی و تجهیزات اداری ماندگار. تجهیزات اداری مصرف شدنی، مثل لوازم التحریر مورد نیاز پرسنل و تجهیزات ماندگار شامل لوازم الکترونیکی شرکت، مبلمان، سیستم ها و غیره.
مبلمان مدرن اداری
مبلمان اداری نیز در دسته تجهیزات اداری جای می گیرد. به طور کلی، میزها، قفسه های کتاب، میز و صندلی از مهم ترین مبلمان اداری هستند که شما با توجه به دکوراسیون و همچنین نیاز محیط کار خود، آن ها را تهیه می کنید.
مجموعه پادیران شما را در طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی محیط کار و تهیه تجهیزات اداری همراهی می کند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت پادیران مراجعه نمایید.
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]