فروش عمده دستکش کار

سه شنبه 14 بهمن 1399
12:21
روبی سان

در برخی از مشاغل وسایلی هستند که به عنوان وسایل امنیتی برای محافظت از امنیت فرد در برابر خطراتی که ممکن است در آن شغل برایش پیش بیاید استفاده می شود. دستکش کار یکی از انواع این لوازم است. کارفرمایان این مشاغل اقدام به خرید دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده دستکش کار می کنند.

برای هر کار و شغلی یک دستکش کار مخصوص به آن شغل وجود دارد. فروشگاه هایی که اقدام به فروش عمده دستکش کار می کنند دستکش های متنوعی با توجه به هر شغل دارند و هر کارفرما باید بداند که برای تهیه و خرید دستکش مناسب به سراغ کدام نوع متناسب با شغلش برود.

در مشاغلی مانند مکان های صنعتی، کارگاه ها، کارخانه ها و ساختمان سازی اولین عضوی که در معرض خطر قرار دارد و بیشترین حجم صدمه به آن وارد می شود دست های کارگران آن شغل است. به همین دلیل استفاده از دستکش کار در این مکان ها بسیار مهم و ضروری است.

با یونکس در این مقاله همراه باشید تا شما را با انواع دستکش های کار و ویژگی های آن ها آشنا کنیم.

نمونه های مختلف دستکش های کار

دستکش کار یکی از لوازم ایمنی مفید است که هر کارفرمایی باید برای امنیت کارکنان خود از فروشگاه های فروش عمده دستکش کار اقدام به خرید آن کند. مشاغلی مانند صنایع شیمیایی، برش قطعات، جوشکاری ئ از این دست مشاغل بسیار زیاد به دستکش کار نیاز دارند تا از صدمه وارد شدن به کارکنان جلوگیری کند.

انتخاب های زیادی برای خرید یک دستکش کار وجود دارد که می تواند متناسب با فعالیت هر شغل خاصی اقدام به محافظت از دست های افراد کند در ادامه برخی از انواع این دستکش های کار را به شما معرفی می کنیم.

دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری از دست ها در برابر جرقه ها و مواد مذابی که هنگام کار جوشکاری با آن سروکار دارید محافظت می کند این دستکش باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از دست در این مواقع محافظت کند.

دستکش نئوپرن

این نوع دستکش در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت بالایی دارد. در واقع این دستکش را می توان تحت عنوان دستکش اسدی در صنعت معرفی کرد به دلیل اینکه محافظت بالایی در برابر اسید ها و مواد شیمیایی ارگانیک دارد.

دستکش لاتکس

لاتکس یکی از ارزان قیمت ترین انواع دستکش ساخته شده با پلاستیک طبیعی است که از پرکاربرد ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. این دستکش در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد اما در صنایع غذایی و دارویی از آن استفاده می شود

جمع بندی

در هنگام خرید دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده دستکش کار باید علاوه بر نکاتی که به آنها اشاره کردیم به اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنیم هم مطمئن باشیم. تا بتوانیم با خیالی راحت بهترین جنس دستکش کار را برای کارگرانمان تهیه کنیم.

فروشگاه هایی مانند یونکس به شما این اطمینان را می دهند با خیالی راحت بهترین دستکش کار موجود در بازار را خریداری کرده و امنیت کارگران خود را تضمین کنید.



[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله زندگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]